varför glor ni på mina fötter?

Hej gott folk!
Idag ska jag dela med mig av lite tråkig, ibland onödig, rolig men även pinsam info.

Klarvaken. Varför är jag klarvaken och det är kolsvart i rummet? 3.40
Halsen svider. Faan oxå!! Inte nu..
Nu gör det svinaont i halsen och jag är helt matt. Väldigt lämpligt nu när jag måste träna typ varje dag inför tävlingen.

Hade en ganska soft dag i skolan iaf. Eller inte soft, bara helt okej. Jag gillar tisdagar. Webbdesign, matte och medieproduktion och slutar 14.30. Inte som imon då man slutar halv 5..

Stack till träningen direkt efter skolan. Huvudet dunkade och jag kunde inte svälja. Men var så illa tvungen. Jag vet att man kan dö, men ändå :P
Vi tränade lite själva och sedan kom Cecilia (tränaren) och sa att vi kunde vara med och träna med B-klassarna (t.ex. Rafael o dom..) Det var smått pinsamt, men bra :)
Sen e det ju så att jag e ny i gruppen och sådant gillar jag inte.. Det är svårt att komma in i en grupp där alla är superkompisar. Men man måste ju va trevlig o hälsa o så. Och av nån anledning är det lättare att sociala sig med killarna. Skulle precis dra till bussen och gick förbi två killar i gruppen. Nathalie: Le, Hej! :) Dom:Hej! :) Nathalie går mot ytterdörren. Nathalie inser att hon inte har några skor på sig. Hon har jacka och väskor, men bara strumpor. Nathalie förstår varför dom tittar undrande på henne. Nathalie "rusar" tillbaks. Sen skor. Nathalie skämmas lite. Typiskt mig.

Godnatt. Hoppas ni haft en bra dag! Jag hoppas att jag iaf vaknar levande imon så att vi kan träna. /N

Kommentarer
Postat av: Cicci

Sv: Ja, jag är jätterastlös hela tiden typ! Hm, jag vet inte. Vad tycker du? ;) Frågan är också var någonstans...

2008-09-03 @ 16:18:28
URL: http://lifeofcicci.blogg.se/
Postat av: Jennie

Silken höjdare du ;D

2008-09-04 @ 20:28:02
URL: http://jenniebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0