Talibaner kommer från Thailand, och jag har limegröna handskar på mig...

Idag insåg jag hur smart jag egentligen är (!)

Jag säger: Vad är talibaner för något?

Natta säger: Men det är ju typ som svenskar, fast annat.

Jag säger: Jaha, men vad kommer de ifrån då?

Natta säger: Vet inte.

Tio minuter senare:

Jag säger: Nu vet jag, talibanerna kommer från Thailand!

(Jag och Nathalie garvar åt mitt intellekt, och funderar seriöst på att lägga upp detta på tjuvlyssnat.se, fastän det är vi själva som fört samtalet.)

Jaa, och nu sitter jag här och är allmänt glad. Förut var jag på ett rätt så dåligt humör, när jag kom hem. Var såå stressad eftersom jag var tvungen att hinna med alla läxor och så, men nu är de gjorda. Så därför satte jag på mig ett par uuursnygga limegröna diskhandskar och mina mysbrallor, och började diska eftermiddagens disk! Gud, vad du är duktig, Sandra! (A)

En annan av dagens alla viktiga händelser :XD, som jag måste berätta är att polackerna har påbörjat sitt jobb! Yepp, nu sliter de som djur med att byta taket hos våra grannar! (eller inte, de stirrar mest när man går förbi...humm...undrar varför) Till helgen är det dags för vårt tak. Yeah, I look forward to sleep to the noisy sound of a hammer! Okey, de kanske inte direkt använder hammare, men ändå! You get my point! Men faktiskt så är det rätt trevligt att ha lite polacker här. Jaa, för jag härstammar från deras folk. That's right! Jag är 25 % polsk, 25 % finsk och 50 % svensk, skulle man kunna säga. Men jag liknar nog mer den polska sidan, brunett och allt! ;P hehe

Nu måste jag lägga beslag på tv:n innan syrran hinner före. Hope you've had a good day!

Love and hugs / Your polish friend Sandro :XD hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0