Hallå eller? Objekt?

Host host, finns det några snälla barn här?
Tänka sig, jag har varit iväg o jobbat idag. Jag blev så arg! Eller aa, förvånad kanske man ska säga. Det finns ju ca 300 skrivbord vi ska städa, och idag tog jag några runt samma ställe. Det var runt ett bord med tre killar i kanske 30- årsåldern. Det är ju meningen att dom ska svara i telefon o hjälpa kunderna med bankgrejer. Men hela dagen som jag var där ägnade dom åt att snacka om tjejer som objekt och va inne på massa konstiga hemsidor och t.ex. efterfesten.com. Hallå eller?

Igårkväll va jättetrevlig o mysig :) Hade nog varit ännu bättre om vi inte va så förkylda..
Lagade vegetarisk lasagne, eller rättaresagt rotfruktslasagne. Det var superduper gott! Något jag verkligen rekomenderar. Sen tittade vi även på En officer och en gentleman. Det var inte första gången jag såg den, men den e ju så bra ^^ Tack för den kvällen Erika <3

Snart kommer älsklingen hit. Får se vad vi hittar på, men får la bara ta det lugnt eftersom vissa e väldigt förkylda. Host.
Ha en bra kväll! Puss/N

Kommentarer
Postat av: Erika

Tack detsamma!

Alltid lika trevligt <3

2008-09-07 @ 10:32:01
URL: http://mittlivvackertrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0