Bläddrar i Cosmo...till ljudet av flera hammare

Hello people!
Känner att jag skriver väldigt amerikanskt, men då har jag ju uppnått mitt mål!: ;P hehe. Idag fick jag sista numret av Cosmo, tråååkigt. Måste beställa en ny prenumeration. Love that magazine! <3 Denna månads kändis är Hayden Panettiere från Heroes. Har själv inte följt programmet, men tycker att Hayden verkar vara en bra skådespelerska. Hon var ju med i en av Bring it on -filmerna. My name is Britney, and when I shake it... hehe

Comme le soleil laisse ombres par terre
J'entends bruits et un son
C'est ta voix, et je rêve

Det är franska, och kommer från ett stycke ur en av mina låtar.
Betyder:

Som solen lämnar skuggor på marken
Hör jag oväsen och ett ljud
Det är din röst, och jag drömmer

Nu får ni ha en superskön helg, för det ska jag i alla fall ha!! ;P See you after the weekend, if not before...

XOXO / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0