Jag är en robot som inte är ung för "sådana" aktiviteter

Hejsan!

Idag var det orienteringsdag i skolan! Fy faan, är allt jag kan säga! För det första är det så himla svårt att läsa en karta (varför ska man egentligen kunna det när det finns nymodigheter som GPS?!) och för det andra spöregnade det typ hela tiden så det blev helt simmigt inuti gympaskorna! :s Men ett av våra interna skämt kanske i alla fall passade denna dag; Get Wet! haha, ;)

Igår var det då dans igen, skojsigt! ;D Fattar bara inte varför vissa går där. Jag menar, tränar man någonting så borde man banne mig gå in för det, inte bara vara med 5 minuter och sedan vila resten av lektionen. Suck, blir irriterad på vissa.

Jag har gjort franska nu, inför provet på fredag. Wish me good luck, my lovely friends! :D Snart ska jag plugga lite engelska, och sedan läsa lite i min superroliga bok. Ni MÅSTE läsa Martina -koden av Martina Haag. Älskar hennes böcker, så otroligt roliga så man garvar ihjäl sig efter varje sida! hehe. :D Jag citerar det roliga stycket jag läste igår i boken:

Mitt i en sal står en megastor robot. Den är flera meter hög, och när jag går fram till den så säger den med en metallisk robotröst:
-Goddag. Var vänlig kommunicera med mig.
Nu ser jag att megaroboten har ett tangentbord där man kan skriva olika grejer. Man ska liksom prata med den, den är väl inprogrammerad sådär att kunna svara på de hundra vanligaste frågorna.
- Hej robot, skriver jag
Det tar en halv sekund, sedan svarar roboten, både med en textremsa som blinkar fram på en dataskärm som sitter uppe i pannan på robothuvudet och med en stark robotröst som säger:
- Hej på dig.
- Hur mår du? skriver jag.
Roboten svarar med sin plåtaktiga röst:
- Tack så mycket, jag mår bra. Hur mår du själv?

Haha, mycket skoj! :D Fast jag tar inte med det roligaste stycket av allt - Det är lite snuskigt. ;P hehe. Ni får läsa boken själva så förstår ni hur bra den är, men så mycket kan jag berätta som att denna robot svarar så här på en av Martinas frågor:

- Är du inte lite för ung för sådana aktiviteter?

Och sedan skriker den detta precis när en guidad rundvandring tagit sin början i salen:

- Förresten så idkar vi robotar inte sexuellt umgänge.

Hahahahahahaha, ;D ;D Det tyckte jag var jääääätteroligt. Men sedan har jag ju lite konstig humor också! ;P

Näpp, men nu ska jag ta och dra mig. Engelskapluggandet väntar, vi har ju en stor skrivning imorgon att göra! Hoppas ni alla har det toppen!

Pusss / S

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0