Ullared igår - So little time and so much to do

Tjiingeling! ;D

Här sitter jag vid datorn och har nyss pluggat ihjäl mig. (konstigt, för Anna trodde nämligen att jag skulle shoppa ihjäl mig igår, haha. Fast det gjorde jag ju i för sig också.) Ja, vi har hundra miljardes tusen hundra läxor, bläee. ;P Fast jag har typ gjort det flesta nu, efter en hel dags plugg. Suck, vilket liv. Men, men, denna veckan har det ju i alla fall hänt en massa roliga grejer. Och det är jag jättetacksam över! :D Det var ju Nannes krogshow, och igår blev det shopping i Ullared. ;) Älskar det stället!! <3 Jag köpte lite kläder (varför blir det alltid svarta och gråa koftor på hösten/vintern?!), schampo och balsam, en skiva (Jill Johnson - är någon förvånad? ;P) och lite annat smått och gott. :) Hann tyvärr inte kolla på spa -grejer, tjejer! So little time and so much to do! hehe. I alla fall så hade jag en jättemysig dag tillsammans med familjen, och jag och syrran sprang runt i hela Gekås för att hitta allt på våra listor! :D Vi kom också underfund med att vi kan låna varandras koftor och sjalar! ;P Bra att ha Jess, ;) (Alltså ni förstår ju att hon inte bara är bra för att jag kan låna kläder av henne, och hon av mig. Nepp, vi står varandra faktiskt väldigt nära. <33 Jaa, egentligen så har jag ju faktiskt två systrar, som ni kanske redan visste? Sofia är 9 år, och Jess är 13. Love them both! <3)

Nu när jag då äntligen har pluggat klart så ska jag ta mig en liten fika hemma i vårt trevliga lilla kök. :) hehe. Sedan får jag nästan abstinens (eller hur det nu stavas) om jag inte får komma ut ett tag. Så jag och Agnes ska väl ta oss en liten promenix i höstvädret. Maybe I see you guys around. Så gå nu ut och njut av vädret (som jag brukar säga) - och lyssna efter en visslande/sjungande fågel, it may be me! :D

Love and hugs to you // Sandiee 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart att vi står varandra nära syrran!!! <3<3<3<3

2008-10-06 @ 12:00:18
Postat av: Jessica

Glömde skriva mitt namn

2008-10-06 @ 12:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0