Tre intellektuella, vackra och smarta kvinnor....till er tjänst!

Morning! ;)

Snart ska vi ha matte, yihoo! (eller inte ;P hehe) Har träningsvärk, som vanligt. Börjar vänja mig vid det nu. Jag har tränat tre gånger på två dagar. Det ni! ;P

Och nu till morgonens kommerntarer från mina kääära vänner:

Nathalie säger: Det smakar blod i min mun!

Jag (Sandra) säger: Åååh!

Edit säger: Ingenting! (Tittar på oss som om vi är dumma i huvudet! - Vilket vi antagligen också är)

Känner mig väldigt positiv! ;P hehe. Näee, men vi är inte dumma i huvudet. Vi är tre intellektuella, vackra och framgångsrika kvinnor - I våra bästa år! (Eller ja, det vill jag bli i alla fall)

Nu ska jag dra mig bort mot nästa lektion. Have a great day, pals! ;D

Love and hugs / Your lovely S, who is a huge fan of miss Aniston! ;P

Kommentarer
Postat av: Anna

:D

2008-09-16 @ 17:12:12
Postat av: Anna

hejs svejs!!! ha bäst! haha

2008-09-16 @ 17:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0