Spanish music

Hej! :)

Igår hade jag en jätterolig dag! ;D Först var jag i stan och shoppade. Köpte en massa grejer, bland annat; en grå kofta, svarta gympa skor och ett nytt headset. Sedan åkte jag hem och åt tacos med familjen, och lyssnade på spansk musik! ;D Och efter det ringde Angelica, var jättekul att höra henne igen! ;D And after that så såg jag Jorden runt på 80 dagar med syrrorna. Härlig film, det! ;) ;P



Här synd vi dansa på Mallorca; Jag, Jessie, Sofia, Sofias kompis Nathalie, mamma, Angelica och Angelicas mamma!
Gissa vem som håller i dansen?! ;P hehe
 

Idag kommer Natta och Edit, så vi ska njuta av dagen genom att kolla på en massa kort (från Mallis, ;p), se på film och fika i stan!

Pussar & Kramar till er alla / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0