skulle vi få IG då eller?

Problemet med arbetet (personporträttet) igår, löste jag genom att skriva om skiten! Duktigt va? Den blev faktiskt ganska bra ändå.. Fick tydligen dagens lektion på mig i skolan oxå.
Personporträtt av min pojkvän :D Tihi. Han verkar vara en jättegullig ängel. Men tro mig, det är han (A)

Nu har jag pluggat hela eftermiddan+kvällen. Matte, engelska, spanska, svenska och samhäll. Jösses..
Insåg att kaffe verkligen kan fungera när man är trött. Jag blev nästan hyper!

Måste bara berätta att vi tre som har bloggen (jag, Sandra och Edit) fick nästan IG i orientering idag!! :S
Vi e visst inte så bra på det.. Tog bara tre kontroller, eftersom en var helt fel och dom andra hann vi helt enkelt inte med.. Fattar inte hur vi kunde gått så fel.. Trodde vi hade koll ju. Men man kan inte va bra på allt! Vi e bra på det mesta annars;)
Nästa vecka ska vi visa idrottsläraren att vi faktiskt kan! Eller aa, vi ska försöka iaf..

Puss/N

Kommentarer
Postat av: Erika

Sv: För att annars spelar jag typ ingen flöjt alls i veckan...

2008-09-15 @ 21:26:40
URL: http://mittlivvackertrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0