salsa med 65 elever

Hej alla goa göteborgare!
Riktigt härliga bilder upplagda av Sandra på inlägget innan! Verkligen.

Själv är man nu ännu mer förkyld. Snuva o hosta. Därför blev det inställd friträning idag tyvärr. Hade ju verkligen behövt träna inför Nästa helg! My gosh. Får se hur det går.

Nu är det iaf helg o hur gött är inte det? Ikväll ska jag hem till Erika för o laga mat o kolla film. Blir nog riktigt trevligt :)
Nån som har ett bra filmtips? Fast man ska ju kunna få tag på den också..

Blev en riktigt mysko dag i skolan.. Vi e ju en klass på ca 65 elever nu o har två lärare. Det är helstört o jag är bara så less på det. Snurrigt värre! Men i slutet av dagen skulle vi av någon anledning ha en danslektion som Raf höll i. Hum. Då ville han att jag skulle dansa med honom och visa alla eftersom "Du kan ju". Blev inte så av nån anledning ändå, för helt plötsligt skulle vi ha klassråd. Jag sa ju det: Rörigt.

Hostpuss/N


Kommentarer
Postat av: Sandra

:)

2008-09-05 @ 16:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0