Orientering

Ja Sandra har ju redan hunnit dela med sig av det roliga vi haft idag... Ne orientering är inte riktigt våran grej om man säger så. Men vi är nöjda över att vi överhuvudtaget tog oss dit :)
När jag kom hem ifrån orienteringen duschade ja en lång stund, jag var helt genom frusen.. Usch kallt! Sedan la jag mig i sängen och somnade på direkten... Och sen när jag vaknade kände jag mig helt tom.. Ont i halsen, värk i ena örat och helt lam. Åh, jag kan inte bli sjuk nu när vi har så mkt att göra i skolan!
Jag ska gå och lägga mig nu och se om det bara är av ren utmattning eller om jag faktiskt håller på att bli sjuk.

Här kommer lite bilder i från när vi var på SoHo!
Ha det bäst! / Edit

  

Kommentarer
Postat av: bollyboll

EDIT. jag har också blivit bajs sjuk :(

2008-09-30 @ 22:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0