ödeboare!?

Varför har ingen berättat för mig att jorden kanske skulle gå under idag?!!
Ett test att återskapa Big Bang. Okej.. Det verkar ju ha gått ganska bra iaf. Fju. (Än så länge.)

Det har vekligen Inte varit min dag idag. Stressat så att pulsen gått i högvarv och nu har jag magkatarr. Usch.
Är verkligen inte nöjd med min nya lilla klass/grupp där jag inte känner någon och antagligen inte heller kommer göra det.. Ska försöka byta imon, men känner jag lärarna rätt så får jag inte det. Jippi! 2 månader framöver i den här gruppen hela jävla tiden. Tack hörrni.

När jag sedan åkte hem från dansen trodde jag att det skulle bli en hemsk kväll med ett hemskt humör. Det förändrades totalt när jag skulle ta 513 hem. Insåg att jag och tjejen på dansen som aldrig pratat med mig och tittat på mig med mordiska blickar, bor i samma ödesjö :O Aldrig sett henne tidigare ju! Vi kom fram till att hennes bror och jag gått i samma klass m.m. Det visade sig att hon var jättetrevlig! Blev ba så chockad.. Men hon gjorde min dag :) Verkar jättego!
Nu e deTRE dagar kvar till tävlingen.

Godnatt kära vänner. Önska mig lycka till imon in school(A) Puss/N



Kommentarer
Postat av: Cicci

Det där experimentet var helt ofarligt, och de visste dem innan med. Det vara bara media som ville få lite mer läsare genom att skirva att jorden skulle gå under.

2008-09-11 @ 07:13:31
URL: http://lifeofcicci.blogg.se/
Postat av: MittlivVackertRosa.blogg.se

Sv: Nä, vi han sa att vi inte behöver den även om vi ska välja att läsa matte C för det gå rminsann lika bra att måla upp kurvorna som att använda miniräknare. Så det så. :P

2008-09-11 @ 20:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0