Mitt älskade ex

Hejsan!
Idag har tävlingen äntligen ägt rum. Från klockan 11 på förmiddan till halv 7 på kvällen var jag där. Jättekul var det verkligen! Jag älskar livet där. Speciellt när det är så mycket trevligt folk :)
Tyvärr gick det inte så bra för mig och Simon.. Vi gick inte ens vidare till final. Kollade sedan på finalen och såg att de som faktiskt gått vidare var riktigt grymma. Så det var tur att vi inte förlorade mot dåliga.. Då hade ja blivit less.
Vi kunde gjort lite bättre ifrån oss, men är ganska nöjd ändå. Hade inte förväntat mig att gå vidare, men visst var det rätt så surt.. :/  Hade varit kul o gå vidare! Men jag är grymt peppad på att fortsätta träna och utvecklas. De som följt oss under tävlingarna ser enorma utvecklingar, så det går ju åt rätt håll om man säger så (A).

Tack till er som kom och tittade och hejade :) Ni var ett riktigt bra stöd! Och så vet ni nu lite mer om hur mitt liv ser ut ^^

Dagens roligaste: Jennie var där och var mitt "personliga stöd". Hon skulle hälsa och skaka hand med Simon. Då presenterar hon sig på detta sätt: "Hej.  Jag är Jennie, Nathalies ex." Hahaha. Ni skulle sett hans min! Såg smått chockad ut.. hahaha. Du är så underbart rolig älskling! Lägger till efter en stund: "Nathalies ex-danspartner alltså :)" Haha då slappnade han av minsann ;)
Det roliga var ju att hon gjorde likadant för Fabian i min grupp. Han såg smått besviken ut.. Jennie verkar ju va hans lilla span enna. Gulligt!

 Ful bild, men ändå. Kärlek<3

Nu käkar jag popcorn (maha sandra) . Lär inte göra så stor fara för mig som tränar så mycket. Träna på folk!
Puss o gonatt snart! Puss/N

Kommentarer
Postat av: Jennie

Nu är det bara att ragga på ;D



Tack för denna dagen, den var helt underbar ! <3

2008-09-13 @ 23:33:00
URL: http://jenniebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0