Lördagkväll.

Det värsta jag vet är att sitta hemma själv en lördagkväll.
Speciellt efter besvikelsen igår. Men då hade jag iaf Edit<3 Det var ju ändå trevligt o mysigt:)

Varenda människa verkar ha nått annat för sig idag. Ja, jag är sällskapssjuk, vaddå då? Det är väl de flesta?
Vill hitta på nåt, men inte ens familjen har tid för mig :( Snyft ja.
Pappa är konstig. Jag mår bara dåligt av att se honom gå runt o deppa o lyssna på kärlekslåtar på högsta volym. Det är skitjobbigt. Vill bara gråta. Varför försvinner alla jag tycker om?

Ha de bra ni som kan :) /N

Kommentarer
Postat av: E

Men Nathalie vi kunde ju hörts av...

2008-09-27 @ 23:18:10
Postat av: S

Vad har hänt nu?!

2008-09-28 @ 16:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0