Långt ner...

Good day, dear people around the world!

Vet ni vad jag blir förbannad på? Joo, på folk som inte håller vad de lovar. Tillexempel om man har lovat att ringa, men sedan inte gör det! Okej att man glömmer någon gång, och kanske inte hinner. Men om antalet stiger till 5 - 6 gånger, då är det inte okej!

Dessutom gick helgens planer i stöpet! Åååh, hur kan man gilla det värsta hatobjektet någonsin?? Inte för att jag bryr mig så mycket om detta, men kunde det inte ha varit någon annan? Vem som helst, men bara någon annan! Ja, Nathalie, det ser ut som det blir du och jag på lördag då! Blir i alla fall skoj. :D Vi får hitta på något jätteroligt och uppiggande, för nu känner jag mig så långt ner som man bara kan komma! Ååååhh!

Puss på er/ En sur Sandra

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj, då! Hoppas att det inte är mig du är sur på!!

Är det vad jag tror att det är? hm.. för ja, lördag..

Vi ses! :D <33

// nyfiken

2008-09-18 @ 20:44:22
Postat av: Natta

Asså han e dödens.

Vi på lördag<3

2008-09-18 @ 20:59:01
URL: http://saxie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nejdå, är ej sur på dig, Annis! ;P Jaa, det är vad du tror att det är!



Jaa, Natta, dödens! :s

Ser framemot imon! ;P



<33

2008-09-19 @ 16:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0