Natti natti

Hej igen!
Nu är klockan snart 22.00, vilket betyder att man måste börja göra sig iordning lite för o sova. Ser verkligen inte fram emot idrotten i skolan imon! :S Vi ska ha friidrott ute. Jag SUGER på den sporten. Och är rädd för att skada mig innan tävlingen i helgen. Ehe. Skulle va så typiskt mig.

Stack hem till Sandra på förmiddan och så var vi där ett tag innan vi stack in till staden. Jag och Edit åt på Subway, medan Sandra köpte på 7eleven. Åkte sedan direkt till träningen. Jag tyckte att det var lite jobbigt o träna eftersom jag e så förkyld. Men så möter jag några tjejkompisar. Den första klaga: Åh, jag e så bakis. Den andra: Åh, jag e bakis.
Ja, det går ju jättebra o dansa då.. Hum. Bra tjejer :P

Har träffat nästan alla mina favvomänniskor idag iaf, så ja e glad :D Först Sandra o Edit, sen Jennie o sen Erika på bussen. <3 Weii.

Gonatt sov sött/ N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0