Krogshow igår

God eftermiddag kära människor! Idag är jag mycket trött, eftersom det blev så sent igår. Men guud vad kul det var! :) Jag var på Nanne Grönvalls krogshow på Rondo! :D Det var generalrepetitionen. Jag hade nämligen vunnit biljetter till det, genom att vara med i en tävling där man skulle ringa in och sjunga en av hennes låtar. ;P Nu väntar jag bara spänt på att de kanske ska ringa från Läsvärdet och säga att mitt bidrag har kommit ut på hennes hemsida! :D Värsta chansen ju! ;)

Jaa, det var i alla fall en minnesvärd kväll/ natt, med mycket glamour och bra musik. Love! <3 Nanne är en väldigt bra artist, och hon har humorn i sig. Sådana människor är värda berömmelsens ljus!

 När jag satt där som bäst i mörkret med alla strålkastarna riktade mot scenen, insåg jag att jag verkligen skulle vilja bli artist. Jag älskar ju att sjunga, så vad passar bättre? Ska kämpa och gå den långa vägen, så får vi se vad som väntar bakom kröken. Kanske en alldeles egen strålkastare riktad mot mig. Kanske. Kanske...

Nanne Grönvall


Nanne - Se hennes fantastiska show på Rondo, premiär idag!

I helgen blir det mucho shopping för min del. Ska till favvostället imorgon; Ullared! ;) Låånga listan väntar....haha. Men nu måste jag sticka, Annisen is waiting for me! Puss på er alla! <3

See you on stage soon! / Your falling star - S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sandra. Ska du se vad som väntar bakom KRÖKEN? xD hahahahahahaha de va roligt. förlåt<3 love u

2008-09-27 @ 19:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0