konsten att försvinna spårlöst..

Helvetes jävla skit!!!!!!!!!!!!
uuuuuuuuuuhhuu.. Det är så jävla orättvist! Vad har jag gjort för att förtjäna detta? uhu. :*(
Har suttit en hel jävla vecka. Just det, en vecka! Så lång tid tog det att skriva personporträttet av en eldsjäl som ska in imon! Var helt klar. Läste igenom det och tänkte: Jomen, det blev ju riktigt bra tillslut när jag ändrat en hel del :)
En halvtimme senare (när jag skrivit klart reflektionen om arbetet) så tänkte jag bara kolla så att allt låg på USBt.
Men.. Vafan är arbetet!? Borta.. Inte på datorn heller.. AAAAAAH
Inte inte inte rättvist! Hur kan det bara försvinna?  :(:(:( uhuuuu.

Hjälp?
/N

Kommentarer
Postat av: Cicci

Kolla i papperskorgen om du inte gjort det... Annars sök på det.

2008-09-14 @ 19:29:03
URL: http://lifeofcicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0