kjaere ven, jeg savner deg

Hejhopp underbara läsare!
Jag saknar mitt beroende av Norge! Vet inte riktigt varför, men jag var ju såå kär i norska för ett halvår/ år sen. Ville flytta till Norge, lära mig norska och ha norska vänner xD Jag vet, jag är udda. Fick en plötslig saknad av mina goa norrmän oxå.. Var ett år sedan vi lärde känna varandra nu och dom gjorde verkligen min sommar! Saknar Kristoffer! Antagligen världens roligaste, snällaste (dummaste) o goaste norrman :D Hatar verkligen att när man väl hittar någon man tycker om, så kan man inte träffas för att man bor "miljoners" mil ifrån varandra. Jaja, en vän/ett minne för livet<3

Idag var det en bra dag. Skrattade oss till tårar i skolan (till skillnad från igår). Tjejer asså<3
Sen direkt till träningen och hade kul där med^^
Sen hem o träffa Erika och Cicci. Två nicenice vänner. :) Riktigt trevligt.

Och nu är det exakt 13 timmar tills tävlingen börjar!!!! Nedräkning...
Önska mig lycka till (A)
Puss på er!/Natta
PS. Älskling, nu får du allt ta o bli frisk snart. Saknar dig

Kommentarer
Postat av: Erika

Inte visste jag att du tyckte om norge :P



Lycka till idag!!!

2008-09-13 @ 11:02:52
URL: http://mittlivvackertrosa.blogg.se/
Postat av: Fille

Jag lovar att göra mitt bästa för jag saknar dig <33

2008-09-13 @ 12:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0