Jag åkte och kom aldrig mer tillbaks.. Eller vänta

Måste bara säga att det är rätt så segt att ha redovisningar en hel dag i skolan! 4 timmars lyssning + egen redovisning av händelser under 1900-talet. Tro mig, de flesta låg ner o sov eller pratade i telefon eller liknande.

Åkte in till stan direkt efter skolan, där jag träffade älsko Jennie. Vi drog runt lite och jag hittade present till syster som fyller 20 snart. Jennie hittade sin fina kjol och jag köpte oxå en :O Himmel o pannkaka!
Vi åt på en vegetarisk restaurang, där man fick ta buffé. Riktigt gott!

Får se om jag och Edit får köpt våra biljetter till Inspark imon. (Japp Cicci, vi ska gå ändå;P)
Så nästa fredag blir nog riktigt skoj :) Ser jag fram emot!

Dagens konstiga diskussion: Man blir mer kärleksfull när man har druckit. Därför vill man pussa alla och säga att man älskar dom. Eh aa. Kan det bevisas vetenskapligt eller är det bara en dum teori?

Pussogonatt/ N

Kommentarer
Postat av: Cicci

Ja vad kul! :D Hoppas ni får tag på biljetter.

2008-09-18 @ 22:00:42
URL: http://lifeofcicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0