Ja, vad ska man säga

Hej!

Klar med franskan, kände hur jag somnade till i slutet men nu är den klar!
Ja ursäkta det flummiga inlägget innan, vi hade verkligen sjukt tråkigt på webbdesignen!

Imorgon är det dags att fotas... Hela klassen. Hoppas man blir hyfsad i alla fall.
Nu ska jag sätta mig och läsa igenom det amerikanska valet och sedan ut och jogga.
Och i kväll är det ju också topmodel, kan bara inte låta bli att följa det, har följt det ända sedan första säsongen och nu är det
säsong 10... ah behöver ju inte säga så mycket mer.
Fick min lön idag också, så nu är jag glad igen!

Vi hörs!

Pussar! /E



Redan ett år sedan! Helt sjukt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Eller hur!! ;D

2008-09-26 @ 15:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0