Ibland är det farligt att vila

Hej världen!
Måste bara berätta om min helkonstiga gårdag:
Var riktigt glad i skolan. Vi hade ju en lång fotolektion, vilket aldrig är fel! Jag hade en bra grupp med helgo stämning. Tillsammans skulle vi ta foton till några tidningsartiklar från DN. Vi fick några riktigt bra. Är enna imponerad av oss själva! Sen kan jag ju erkänna att jag e lite bossig av mig och styrde och ställde det mesta. Jag är sån, förlåt. Men det känns som att det blir bäst då (A).
Vi satt bara och flabbade i slutet och hade jättekul.

Efter skoldagen mötte jag Bella på bussen. Hon märkte snabbt att jag skrattade åt vad som helst, eftersom jag var så trött. Det utnyttjade hon minsann! Jösses, va jag skrattade igår.. Jaja.
Till saken som hände när jag kom hem: Gick o la mig en 20 minuter kanske och däckade. När jag vaknade upp kände jag hur det gjorde svinont att svälja. På 20 minuter hade jag gått från helfrisk till att ha svinont i halsen. + Att jag hade feber. Yes! Superkul när det kommer en massa släktingar för o fira syrrans 20-års dag.. Grattis föressten i efterskott!
Så nu blev det ingen träning idag inte.. Men skola och skolfoto blev det. Natta i mitten (som vanligt) japp.

Nä, nu måste jag plugga. Sånt måste man ju göra hela dagarna nu för tiden. Juste ja..
Puss/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0