I love samba

Okej hjälp, läskig typ på tv.
Ja, kollar lite tv/ sitter o surfar.

Har kommit fram till att vi lever i ett ganska mysko samhälle. Människor beter sig verkligen udda ibland.
De senaste mornarna när jag stått o väntat på bussen, har det kommit fram mysko killar. Igår t.ex. stod en kille i 20-års åldern där och tittade på mig en stund innan han sa: "Eh, jag tror du har missat bussen" Jag:"Eh, nej det tror jag inte. Det går en 32 och sen en igen om 5 minuter". han:"Aha.." 2 minuter senare tittar han på mig igen:" Men ska du inte till Mölnlycke? Den gick nyss". Jag upprepar samma sak igen. Då säger han "jaha:)" och lunkar därifrån. Så av nån anledning har han stått där med mig o väntat på bussen, för att sen gå därifrån 1 minut innan den kommer. Trög eller bara mysko? O hur visste han att jag skulle ta just den bussen? Har aldrig sett honom förut...

Idag: En gubbe kom fram till mig och såg superglad ut. "Jag hittade en 50-öring!" jag "Jaha ja:)" Han "Om man tar upp alla 50-öringar man hittar, kan man leva på dem sen." eh okej.. Sen berättade han om när han hittade en 500 lapp på arlanda flygplats.
Hmm.. Vad händer imon tro?

En liten tanke från mig: Varför är vissa ena dagen så trevliga och sociala, men nästa dag ignorerar en? Och varför har folk svårt att ge vissa en chans? Förstår inte.

Gonatt/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0