Gårdagen!

Hej :)

Fredagar är alltid lika sköna för man vet att helgen väntar en.
Igår var det egentligen tänkt att jag och mina gamla klasskompisar skulle hitta på något skoj tillsammans men så blev det tyvätt inte, det får bli en annan gång...
Istället drog jag, Belinda och Josefine in till stan för att ta en fika på Evas Paly, där mötte vi också upp Josefines ena klasskompis Jenny och två killar. När vi hade suttit där en stund var det dags att dra vidare på fest. Festen var vid södra Ullevi, i en lägenhet. Mycket trevligt folk :) Men kanske inte den roligaste festen.
Så vi tänkte att vi kunde ta den tidigare nattbussen hem som går 01:20, men vi gick och ställde oss vid korsvägen istället för heden våra dumma flan. Men det kom ju ingen buss... Så vi åkte spårvagn till Centralstationen och vänta på den sena nattbussen istället 02:30, och undertiden som vi väntade köpte Josefine och Josefin varsin korv och jag och belinda delade på en Ramlösa fastän jag var så jävla kissnödig.
När Josefine x2 väntade på att få sin korv gick jag och belinda och ställde oss lite längre bort för att vänta på dem. När vi står där kommer det fram en aspackad kille som ställer sig bakom Belinda och börjar flåsa henne i nacken, jag ber henne vända sig om, och hon skriker av förtjusning (eller inte). När vi sedan gick där ifrån började han att följa efter oss och Josefine skriker spring! Vi börjar springa och jag vänder mig om i farten och skriker "aaa han springer efter oss!" De andra vänder sig om och stannar till " men edit, det där är ju inte den killen, han springer ju för att han vill hinna med tåget där borta"  Edit:" Ahaa..."
Ja så satt vi där och väntade i en timma, kollade lite på folk och skratttade åt fulla människor. När vi sedan kommit hem till Mölnlycke terminalen igen hade vi våra cyklar där, eftersom den inte går någon buss till Pixbo fick vi istället cykla hem. När vi kom till cyklarna var det någon som hade försökt bränna upp låset och de hade vällt båda cyklarna så mitt stöd satt i hjulet på den andra cykeln och trampan i mellan kedjan och kedjeskyddet. Det är svårt att förklara men ett helvete innan vi kunde ta isär cyklarna.  Idioter!

Ja det var min fredag... I dag ska jag vara hemma med päronen och äta tapas, vi har köpt lite små rätter på ica focus ;)
Ha det bra Puss!! /E

Kommentarer
Postat av: bollyboll

en annorlunda fredag om man säger så :) en upplevelse i sig! :D haha

2008-09-07 @ 10:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0