Filosofi-café på onsdagar?

Herregud.
Bokmässa idag. Massa folk och massa,massa böcker. Men det var la lite trevligt kanske :)
Var ju så himlans gött väder idag, så vi passade påatt sitta ute på uteservering på SoHo och fika jättegoda mackor. Edit kanske lägger upp finfina bilder från dagen sen.. Får tjata :P

Herregud vad snabbt livet kan förändras. Ibland till något mycket värre tyvärr.. Nu pratar jag inte riktigt om mig själv, men visst kan det hända mig med. Jag är oxå väldigt osäker just nu. Vet inte vad som händer med saker och ting och om jag ens kan lita på mig själv framöver.. Förlåt, nu snackar jag oförståeligt igen. Men behöver skriva av mig ibland :)

A just det! Jag och Edit drog ju runt på stan efter fikat sen idag oxå. Jag hittade present till en go vän som snart fyller år (hihi) och Edit köpte fin festtopp till imon kväll. Inspark då och det ska bli riktigt kul :)

Gonatt folk! Puss/N

Kommentarer
Postat av: Cicci

Så ni har fått biljetter ^^

2008-09-26 @ 07:12:00
URL: http://lifeofcicci.blogg.se/
Postat av: Jennie

Är det det som ligger vi NK?

2008-09-26 @ 11:16:49
URL: http://jenniebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0