Ediiiiiit! Härmapa!

Ediiiiit!!! Sluta härma Nathalies frågor!!!!

Hej allihopa! ;)

Här sitter vi i skolan och väntar på att få gå hem och sova. Eller njae, det sista stämmer inte in på mig i alla fall. Jag är typ överaktiv just nu, vilket jag är ganska ofta. ;P hehe.

Idag har vi bla haft Webbdesign. Vi har börjat lära oss html -koder, vilket är mycket lärorikt och bra att kunna. Särskilt för oss, eftersom vi vill frescha up vår blogg lite mer! ;D

Ediiiit!!! Vad sa jag åt dig om att tjuvkika på din kompis papper??? Vaaa, vad säger du? Ska du göra en prick? Va fan då för?

Nathalie, fortsätt att arbeta nu! Du måste bli klar med frågorna i tid!

Jaa, som ni hör så har vi en väldigt rolig lektion. Var är läraren någonstans?

Måste gå, nu kom han tillbaka igen! Ha det toppen!!

Fortsätt arbeta, tjejer!!!

Pusspuss / Sandra

Kommentarer
Postat av: Cicci

HTML är kul ;)

2008-09-02 @ 15:17:09
URL: http://lifeofcicci.blogg.se/
Postat av: Natta

Ska du säga ;)

2008-09-02 @ 21:15:59
URL: http://saxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0