Deodoranter är farliga!

Nu har vi Webbdesign! Okey, det är mycket bra att kunna Html -språket, men måste vi gå såå himla långsamt fram?! Jag är en ganska snabb och ivrig person, så jag blir väldigt lätt uttråkad! Just nu tror jag att det hade varit roligare att kolla på typ Kunskapskanalen eller något sånt på tv:n. :s Jaja, vi slutar iaf om en halvtimme. Suck, halv fem en måndag! Och sedan är det dags för dans! ;) Jag är borta i tolv timmar idag. Åkte hemifrån vid kvart över sju, och kommer hem vid kvart över sju ikväll. Jaa, måste fundera ut vad jag ska äta nu oxå. Satsar nog på någon sallad. Nyttigt och bra!  ;P Hehe.

Igår kollade jag o Edit på ett avsnitt med Oprah Winfrey. det var Julia Roberts och hennes väninna som var med. De diskuterade hudkrämer och kompostering. Saker som kan förstöra vår miljö, och vår kropp. Jag blev jätteförvånad över hur mycket cancerframkallande ämnen som tillexempel fuktighetskrämer innehåller. Men ännu mer förvånad blev jag över att deodoranter tydligen är det farligaste att använda på kroppen. Eftersom det innehåller ämnen som tar bort svettlukten så är det giftigt! Jaa, det är faktiskt sant! Deodoranter innehåller flera farliga ämnen som kan leda till cancer! Julia Roberts sa att hon inte brukade använda deo, fast det var inte av den orsaken dock. ;P hehe. Jaa, ville bara att ni också skulle få er en tankeställare. Tänk på vad ni använder på er hud och för er hy! Tänk på vad ni slänger i papperskorgen! Det tar upp till 1000 år för en vanlig plastflaska att försvinna från vår planet om du kastat den i en papperskorg. Så återvinn och kompostera! Det är mitt råd! :) (Natta, jag vet att du kommer att gilla detta innlägg. För jag vet att du är mycket klok när det gäller saker som gäller vår miljö! Nu har jag oxå börjat tänka på det! Bra vae?! ;P)

Ha det bra alla där ute, och överanvänd inte deodoranter nu! ;P (Överanvänd?! Finns det ens ett ord som heter det? hehe. Annars har jag uppfunnit ett nytt, precis som det stod i Edits bok, om vad man ska ha hunnit göra innan man dör!)

Pussar & Kramar till er kära läsare // Sandra

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha Sandra, du e allt klok du!

Fast jag trodde nästan att du skulle säga att miss Aniston dök upp rutan också!

Haha ska vi kolla på kunskapskanalen tillsammans ngn gång? Jag ringer dig när jag har spanska!

Haha nu får du ta och koncentrera dig på din lektion!

haha puss

2008-09-08 @ 20:50:51
Postat av: Sandra

Hehe ;) Jaa, det hade varit troligt ;P Vad menar du me att du ringer när du har spanska? Pusspuss på dej <3

2008-09-09 @ 07:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0