Den eviga resan

Ska jag vara riktigt tjötig och prata om dagens hemska orientering jag med? Nja, lite bara.
Ska bara säga att det är något av det värsta jag varit med om! Speciellt att ta mig hem därifrån sen. Det var inte lätt må jag säga..

Satt först vid skogen och fick vänta där ca 20 minuter innan bussen kom. Den kom tillslut och tog oss till skolan.
Jag hade verkligen ingen lust att åka in till stan när jag såg ut som en dränkt katt/skogsmulle och höll på att frysa ihjäl! Därför kunde jag åka via Landvetter tänkte jag.. Inte så smart. Missade bussen därifrån som gick till mig. Den åkte precis när våran buss kom in! Så elakt! Kan dom inte vänta in varandra? Den går ju dessutom typ en gång i timmen därifrån = det har jag ingen lust med.
Jag tog bussen in till stan för att sitta där i 20 minuter till. Bussen kom och tog ca 20 minuter hem. Tog bannemig typ 2 timmar att komma hem. Har nog aldrig tidigare frusit så.
Varmt bad en lång stund sen.. Lär va sjuk imon. Speciellt med tanke på att jag redan var lite förkyld. Alla tre bloggare sjuka imon? ...

Har varit duktig o pluggat riktigt mycket ikväll (A) Om nån bryr sig xD

Gonatt sov sött /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0