Bokmässan 25 september

Är lite sen med detta inlägget kan tänkas, men bättre sen än aldrig...
Vi var på bokmässan för att köpa en bok och lyssna på lite föreläsningar.
När vi först kom fram på morgonen är det första Sandra säger, när vi ser henne, "fan jag har ju glöömt min biljett". Så Sandra vände igen och tog bussen hem.
Medan vi väntade på henne gick vi och tog ut pengar. När vi stod i den oändligt långa bankomatkön kommer det fram en gubbe till oss och undrar om vi känner till ..... kommer inte ens ihåg personense namn, men det var iallafall en snubbe som undrade varför livet fanns, och nu fanns det ett Café uppkallat efter honom dit man kunde gå om man ville disskutera livets frågor. Jaja jag säger då det, lappen hamnade två minuter senare i papperskorgen, jag skulle nog inte kunnat se mig själv på något sådant seriöst...
Sedan gick vi in på bokmässan och var otroligt sugna på kaffe redan när vi kommit in. Men kaffet fick vänta, nu gällde det att hitta en bok som skolan betalade och gå på föreläsningar. Efter 40 minuter hade jag hittat min bok och sandra hade anlänt!
Vi gick på två föreläsningar den ena om minor och den andra om ... vad den nu hadlade om, jag tror vi gick fel på den för den handlade iallafall inte om Hiv&Aids.
När jag och Nathlie hade fått vårar kaffe, gratis dessutom så var vi klara på bokmässan. Vi gick vidare till SoHo och tog oss en macka och njöt av det finna höstvädret!
Efter det så strosade vi runt i affärer och sedan åkte vi hem.

Bilder under dagen kommer här!
Maten väntar! Köss/Edit

  Sandra och Nathalie på Bokmäsan
Dokumentera! Nathalie "Läser" en bok!
Sandra spanar
Efterlängtade Kaffet!

Bilder från SoHo kommer strax!

Kommentarer
Postat av: Natta

Är det så konstigt att jag läser en bok?

(jo kanske..;) )

2008-09-30 @ 22:15:06
URL: http://saxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0