Back on track!

Hallo! ;)

Sitter här med Anna! ;P Imorse var jag rätt arg, men tack vare mina underbara vänner så är jag nu back on track! :) Hehe. Tack för att ni alltid ställer upp! :D

Här kommer replikerna från hur jag och Anna brukar avsluta våra telefonsamtal, som vi nu så gärna delar med oss av:

Näee, du får lägga på först!...okey..vi lägger på samtidigt...1, 2, 3!!...är du kvar?...Men du la inte på heller! (skratt)

Jaa, så kan det gå...när inte haspen är på! ;P Hehe..nu ska tjingeliinga! Jag och Anna ska skaffa oss ett bättre liv, och hitta på något skoj att göra! Önskar er en riktigt god jul...näee, skoja bara..önskar er en riktigt god helg! :) Take care!

XX / Your lovely Sandra -girl, with her bestfriend beside her! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0