äppelpeppel

Konversationen mellan mig och Sandra som nämndes i inlägget innan är ett bra bevis på hur smart man blir när man går It/media. Nejmen seriöst. Kan någon säga oss vad en taliban är? :S

Dagens sämsta = Började skoldagen i tårar.
Dagens bästa = Fick byta grupp!

Det var lite lustigt, skrämmande, jobbigt osv. att en lärare jag aldrig haft och som inte känner mig, visste så extremt mycket om mig. Och precis som hon uttryckte det: Nej, jag är inte i det skedet i mitt liv då jag är redo för en stor utmaning. Just nu är det för mycket. Det jag behöver är att känna mig trygg just nu. Smart hon dära..

För o byta samtalsämne: Tränat 2 timmar idag och ska till träningen direkt efter skolan imon. Är vi träningsnarkomaner?
Kanske. Men det är kul och nyttigt! Borde iof öka lite på kosten nu oxå...

Dagens snällis: Cicci. Fick hennes äpple när vi väntade på bussen, för ja var så himla hungrig :)

Gonatt o sov sött! Vakna med ett leende på läpparna och behåll det så gott det går. /N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0