What a happy weekend

Jippi! Äntligen hemma.
Det har inte hänt ofta denna helgen. Men det har varit en bra sådan :)
Jag och Cicci åkte ut till Öckerö igår morse för o hälsa på Malin som bor där nuförtiden. Det var riktigt kul att få se hur hon bor där ute och skolan och så. Trevligt :) Riktigt mysigt om jag får säga det själv. Man märker verkligen skillnad i luften när man kommer från stan. Det var så lätt att andas.
   Måste bara säga oxå hur stolt jag är över mig och Cicci! Vi bytte buss/spårvagn/färja typ 5 gånger. Tog ca 2 tmmar ut dit. Vi lyckades heela vägen! Fastän Malin sagt fel färja till oss ;P Tack för en mysig dag tjejer<3

Idag blev det enna att åka hemifrån tidigt igen. Jobbade 4 timmar och stack direkt till dansen efter det. Jag hade turen på min sida idag (A) Slumpen förde mig närmare en helgo tjej i gruppen. :)

Dagens: Nyttig danslektion. + Fick träffat Jennie en stund. + Lärt känna Henriette bättre. + Marielle go som hon e.
Minus: Jobb. Dryg fjoortis arbetskamrat.

Gonatt puss/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0