vem är såpass stark?

"Vi är alltid starka nog att stå ut med andras framgångar"
-Så skrev Sandra i inlägget innan.
Tyvärr, men jag är visst inte tillräckligt stark då. Så många bloggare skriver om avundsjuka nu för tiden och jag känner mig mer än träffad. Men jag är inte ensam om det. Det är sant att avundsjukan tar över samhället. Den har tagit över mig och knager mig så in i badbollen. Är det den som gör mig så bitter? Vet inte.

Blev så besviken på dig idag. Blev det igår med och förra veckan. Veckan innan det också. Men kan inte säga det till dig. Det går nerför. Märker du också det? Jag vill inte det. Saknar dig.
Vad jag gör vid datorn just nu? Bloggar. Har inget annat för mig. Var duktig o pluggade lite matte förut, vilket behövdes!
Men hatar att sitta hemma så ofta nuförtiden. Man skulle kunna tro att jag är singel.. Japp. Konstigt va? Tycker jag.

Spanska provet gick hyfsat (kanske). Insåg att det var 10 minter kvar när jag inte ens börjat med uppsats-delen. Woops.
Intervjuade mormor efter det och fick veta saker jag inte hade en aning om! Helt fascinerad typ ;)

Hade bra Puss/N


Kommentarer
Postat av: Jennie

Nathalie din korv, vi måste ses snart! Dör av längtan efter dig!

2008-10-04 @ 20:45:34
URL: http://jenniebus.blogg.se/
Postat av: S

Din lilla poet, just spell out the words!

2008-10-06 @ 11:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0