Sickan och lustigkurren

Hola! (eller Anna, hur det nu stavas ;P hehe)

Så landade då årets skolkort än en gång i brevlådan. Vadå? Hur det blev? Njae, inte sådär värst bra. Man brukar inte bli nöjd med hur man ser ut på kort, jag vet. Fast själva klasskortet blev ju jättefint, i alla fall på er tjejer! Mina små sötisar! <33

Idag garvade vi som vanligt hur mycket som helst i skolan. Men vadå? Vår grupp är ju så himlans roligt. Jag menar, hur många skulle bräka som ett får när dom skulle försöka härma en bebis? Hur många skulle swinga sin danspartner så att han far ut genom dörröppningen? Eller hur många...jaa, jag skulle kunna fortsätta i all evighet. R är en riktig lustigkurre, han.

Och nu har vi börjat spåna en massa idéer inför Tidningsprojektet. Först blev jag besviken när jag fick reda på temat, men nu har jag äntligen fått en genialisk idé. Hihi...sickan har en plan. Jag har till och med bokat min intervjuperson, snabbt jobbat va? Fast jag vet inte ifall jag ska göra ett personporträtt eller inte. Kanske ska jag bara skriva om mitt ämne som jag valt och ta med enstaka kommentarer från min ip, eller så blir det ett porträtt i alla fall. Vad tycker ni? Jaa, det kanske är svårt att svara på, men om ni skulle chansa? ;P hehe. I don't know, I don't know. Jag får väl se vad som blir bäst sen.

Mmm, i kväll ska jag dega framför tv:n. Tänkte fortsätta att kolla på Desperate Housewives, och sedan blir det då Vänner såklart. Hoppas att ni får en fortsatt trevlig dag, eller jaa, kväll! ;P

See ya!

Love and hugs/ S

Kommentarer
Postat av: olivia

synd att inte jag kan kolla på desperate här hemma :( undra va felet är?

2008-10-17 @ 19:47:21
Postat av: S

Jaa, hoppas att dvd:n fixar sig! ;P

2008-10-18 @ 10:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0