Spa i höstmörkret

Hej!

Fick just ett (argt) sms av Nathalie där hon skrev att jag bara måste lägga upp bilderna från spakvällen. Förlåt det måste jag ju bara göra men även på lovet har man svårt att hinna med allt. (förlåt tjejer) Bilderna kommer här några behåller vi för oss själva ;P

Hoppas att ni har ett underbart lov! PUssar

  Alla mina ljus tändes (Mys)
Sandra stod för underhållningen, kanske inte hela kvällen, men gud va den tjejen är duktig på gitarr.
(Nej det är ingen Treo) utan en jättebra liten tablett från Lush 15kr/st och det gav verkligen resultat ångan öpnnade porerna och man kände sig genast mycket fräshare i ansiktet :)
Sedan var det bara att luta sig över och låta ångorna ta över ;)
Sen var det ansiktsmask, sandra har halloween masken klar! :P
Jag fick jobb som lisebergskanin, ja jag kan ju alltid fundera på det :)
Nathalie i en honey-smoothie facemask ;)
Hah, ja... Skönt vare!

Vi avslutade spakvällen med fotbad och manikyr ;)
Två sötnosar får avsluta detta inlägget! :) (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0