Sjukling ja...

Nu har äntligen febern gått ner och jag kan röra på mig igen utan att få ont i lederna.
Ja jag blev sjuk efter att jag somnat på tisdagen efter orienteringen. Vaknade upp med 39,7 grader för att vara exakt. Inte kul. Idag har jag haft 37 grader och jag har till och med varit med pappa och handlat, de jag mötte måste trott att de sett ett levande lik. Ne då det är bara lilla jag.
Men jag har bestämt mig för att gå till skolan imon och göra franska provet, inte för att jag känner mig redo för det men jag vill inte ligga efter. Och så hoppas jag att jag får träffa några underbara vänner, för jag dör av uttråkning hät hemma, inga som livar upp stämningen. Jo min nyblivna tonåring till lillasyster, när jag kom ut från mitt rum idag efter att ha vilat, hade hon varit hemma en bra stund och satt framför datorn med hög musik och sa "aha är du hemma?" Jo sis jag har varit hemma i två dar nu, men hej på dig med. Men på ett sätt är det lite gulligt också! Min sis blir toor :)
Nä nu ska jag fortsätta plugga inför imon!

Puss! / Sjuklingen £


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0