Singing

Godmorgon!  *gäsp*

Hur mår ni idag? Jag mår utmärkt. Jag måste säga att era små gulliga kommentarer bidrar till riktigt glada humör! Fortsätt så! Det är såå roligt att läsa dem! ;) Synd bara att de flesta är från folk vi känner, måste ragga lite nya läsare oxå! :P hehe.

I min almanacka står det detta citat under v. 42:

"Bättre att dö stående än att leva på knä." - Dolores Ibarurri

Så sant så sant. Jag älskar små citat. Det finns så mycket visdom och budskap invävda i dem. Något annat som jag också älskar är ju att sjunga och spela gitarr. Här är en bild från i februari detta år, då jag, Agnes och Amie uppträdde på ett nyöppnat café.



Ha det bäst!

// Sjungande S

Kommentarer
Postat av: Anna

Här hade man skrivit värsta långa kommentaren, och sedan, närmare bestämt nu så ser man att det inte gått fram! Grr...

haha hm, kommer inte ihåg vad det var jag skrev.. Någonting om att du skulle skriva mycket på bloggen eller något? Nja.. något åt det hållet iallafall! ;D

ha det bäst!

puss o kram

2008-10-19 @ 17:54:00
Postat av: S

Tack för att du är underbar, A! <33

2008-10-20 @ 20:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0