[email protected]

  • Ja, jag är äntligen klar! ..Eller vadå högst 3000 tecken? Shiet! Bara att börja om.... Suck på mig själv! Edit gjorde ju likadant, så vi två satt kvar en timme längre än de andra i klassen. Yey. 
  • Lånade faktiskt en bok på bibblan för nöjes skull idag. Det händer liksom inte. På engelska dessutom! Ska fösöka läsa den oxå.. Fast är det så nödvändigt? Jag lånade den ju iaf (A)
  • Är så trött nuförtiden. Beror det på vädret? Eller vad? Vi har inte särskilt mycket plugg just nu, ändå är jag halvt död. Hösten är både mysig, uttråkande och uttröttande. Eller vad tycker du?
  • Jag och Sandra kollade närmare på högskoleutbildningar på mattelektionen idag. (Duktiga elever e ju klara för länge sen o har inget o gö på lektionen ;))  Vi kom fram till att vi har en massa frågetecken inför framtiden och om vår linje ger oss den behörighet vi behöver. Vad tror du jag vill bli när jag blir stor? ;D
  • Kommit fram till att jag och min partner fungerar som en bergochdalbana. Han kan få mig på två olika humör och fler än så existerar inte. : Antingen blir jag så arg att jag säger att jag hatar honom och bara vill gråta. Annars får han mig jätteglad så att jag bara vill krama om honom och fråga varför han inte alltid kan va så go? Det finns inget däremellan.. Hum.

Lite punkter det nuvarande livet. Enjoy!
Puss/Natta


Kommentarer
Postat av: Cicci

Det enda botemedlet mot trötthet är att ha minst 9 timmars sömn varje natt. ;)

2008-10-14 @ 19:31:03
URL: http://lifeofcicci.blogg.se/
Postat av: S

Lyssna på smartingen ovan!

2008-10-16 @ 17:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0