Nada = Ingenting

Usch Heroes e ju hemsk. Ni vet, tv-serien? Den vill jag inte se mer av..
Har pluggat spanska inför provet imon och även matte inför det provet. Allt kommer samtidigt nu och det är inte kul!
Behöver mer tid på mig att lära mig sakerna, men tiden bara rann iväg. Fattar nada. Nada=Ingenting på spanska. Visste ni det? ;)

Ska bara gö sp-provet imon i skolan o sen dra mig hemåt. För då kommer mormor hem till mig och så ska jag intervjua henne till min grupps svenska/samhälls arbete. Nice :) Men blir tyvärr plugg på en fredag kväll! Usch usch usch, det händer bara i nödfall! Engelska inför det provet. Ja, ni hör vilket liv jag har just nu va?
Det är skönt att ha Kasper (vovven) ibland. Blev så depp på att jag ingenting kunde och så. Då kom han o satte sig bredvid mig på golvet, tittade på mig med sina snälla ögon och gav mig en puss på handen. Varför fungerar inte människor som hundar?

Puss o gonatt/N

Kommentarer
Postat av: Erika

Naww... det va nog det gulligaste jag hört ^^

2008-10-03 @ 17:10:09
URL: http://mittlivvackertrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0