Mmmm....vinterstövlar och Desperate Housewives

Fick nyss hem ett reklamblad från Skopunkten med en massa nya vinterstövlar. Vill ha!!!!

Idag har vi haft vår redovisning i skolan. Det gick faktiskt jättebra! ;D Våra lärare tyckte i alla fall att det var roligt, och det är ett stort plus!

Hinner inte blogga så mycket mer nu. Måste plugga franska, och sedan så har jag precis mejlat en som var och föreläste hos oss förra året. Måste ha en till intervjuperson till min artikel inför Tidningsprojektet! Och ikväll blir det Desperate Housewives. :D Tack så jättemycket för att jag har fått låna en massa avsnitt av första säsongen, Olivia. :D Älskar den! <33 Måste bara få låna resten på Söndag! Glöm inte det! ;D hehe.

Pussar och kramar till er, underbara människor // S


Kommentarer
Postat av: olli

självklart får du låna alliopa =) synd bara att inte ens jag själv kan se på de härhemma!

2008-10-23 @ 18:39:17
Postat av: S

Tack så jättemycket!! ;D Du är bäst!! <33

2008-10-24 @ 09:55:09
Postat av: Jess <3

HÖSTLOV!!!!!!! om exakt 19minuter!! <<<33333

2008-10-24 @ 11:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0