Minns ni den gången?

God eftermiddag, people!

Så var det då helg igen! ;) Finally! :D Idag pratade jag o Natta om vad vi skulle minnas av vår gymnasietid, så här trodde vi att vi kommer att säga om några år:

Minns ni den gången då Edit ramlade in i en buske?

Minns ni den gången då Nathalie var "gravid" (humörsvängningar)?

Minns ni den gången då Sandra hela tiden sa saker om människor som sedan precis uppenbarade sig framför ögonen på en?

Minns ni den gången då vi trodde att vi skulle kunna springa runt hela huvudstaden på en timme?

Ja, vår tid tillsammans kommer att bli minnesvärd! <33

Kände nu för att göra en liten lista. Här är låtarna som jag spelar om och om igen i min mp3 under hösten 2008:

Jill Johnson - Secrets in my life
Guru Josh Project - Infinity 2008
Lisa Miskovsky - Another shape of my heart
Gavin DeGraw - In love with a girl

Här är skivan jag längtar efter under hösten 2008:

Jill Johnson - Baby Blue Paper

Här är filmerna som kommer på bio som jag längtar efter under hösten/vintern 2008:

Twilight (of course)
Marley & Me (Jennifer Aniston, och en massa andra kända skådisar. Fast hon är den viktigaste. ;D)

I kväll blir det filmen "Familjen är värre" :D

Ha en underbar helg! I know I will!

// S

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahahahahahahaha

själv har man då tränat och måste kanske sätta sig och plugga!!! :S

Hahaha vi måste höras av!

puss från den duktiga tjejen som komenterar!

2008-10-17 @ 18:41:43
Postat av: Anna

Haha stavade fel!

Men nu har jag iallafall kommenterat två gånger!

2008-10-17 @ 18:43:11
Postat av: Natta

haha goa minnen<3

2008-10-17 @ 21:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0