Man vill helst inte svimma på bussen

Usch usch fy, vad jag mår dåligt just nu.
Har så himlans stressigt och mycket att göra på samma gång ibland, att jag inte hinner äta. Åt lunch i skolan vid halv 12 idag. Nästa gång jag åt var nu kvart över 9 på kvällen. 10 timmar utan mat! Skola + jobbig träning däremellan.
Så var det för bara nån dag sedan oxå. Två gånger denna veckan har jag stigit av bussen här hemma och varit sekunder ifrån att svimma eller spy. Kände mig seriöst full när jag vinglade hem från bussen. Inte bra, jag vet.
Blir så förbannad på mig själv. När man tränar mycket, ska man äta mer. Inte hoppa över maten... Skärpning!

Träffade Jennie i stan ikväll iaf :) Det är lite skrämmande, men nuförtiden snackar jag och mina kompisar väldigt mycket om vad som kommer hända i framtiden. Det e ju banne mig bara ett och ett halvt år kvar innan vi slutar gymnasiet! Vad händer sen? Så många verkar veta vad de vill...

Nej, nu får jag ta en dusch. Hela skolan har resursdag (e lediga) imon. Men e vi det? Nej! Det är resursdag nästan varannan vecka och vi har inte haft tid o va lediga på en enda av dom! Tjenare eller..

Gonatt mina vänner. Sov fint och glöm inte att skicka gulliga kommentarer ;) /Natta

Kommentarer
Postat av: Cicci

Hej, jag är inte heller ledig! Så ta de lugnt :P

2008-10-17 @ 07:47:54
URL: http://lifeofcicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0