Jag ler som en fåne

Nu sitter jag, Sandra, Johan och Raphael i ett medierum och arbetar för fullt. Okej, kanske inte jag just nu. Det börjar närma sig ett färdigt verk. Hela 1900-talets uppväxt ska redovisas. Det blir nog bra!

Jag och Sandra är helt borta idag. Skrattar åt typ allt och vet inte vad vi säger eller gör. Jag skickade nyss ett sms till Erika där det stod: Kan vi ses om 10 minuter? Ehm, hon är i skolan nu. Jag är i skolan nu. Det är flera mil mellan våra skolor. Det var meningen att jag skulle skickat det igår kväll, men skickade det nu av misstag.
Sen skulle jag messa min danspartner om träningen idag och var på sekunden ifrån att skicka det till Fille istället. Japp..

Stod dessutom kvar i matkön i bamba när mina vänner gick därifrån. R frågade varför jag inte följde efter dom. Eh, jag såg inte att dom försvunnit. Stod där själv och log som en fåne. Haha, va e mitt problem idag?

Näe, nu får jag nog hjälpa min kära grupp. Ska föressten träna direkt efter o sen på kalas hos Erika^^ Wia.
Puss/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0