jag drömde om dig. Nej föressten.

Hej!
Den osociala dagen idag. Jag har känt mig konstig, trött och osäker. Vet inte riktigt varför. Har gått runt som i en bubbla, en dröm. Men det gick inte att vakna upp.

Träffade Marielle i stan och vi gich runt och kollade i massa affärer. Jag hittade äntligen en fin svart mussa som jag trivs i. Marielle var lite sur eftersom det var så mycket hon behövde (=ville ha) och inte hittade någontning. Problemet var väl att hon inte visste vad hon skulle prioritera. Så brukar det vara för mig med och säkert många andra.

Vi drog sen till träningen tillsammans och möttes av goa tjejer. Än en gång var jag en puckad bubbla. Goa tjejer kommer och är glada över att se mig, ger mig komplimanger för mitt hår, lånar ut grejer jag glömt ta med osv. Ändå vet jag inte vad jag ska säga. Dom är underbrt goa och jag gillar dom verkligen. Men idag fick jag inte ens fram ett: Hur e de?

Ångest inför helgen. Alla lämnar mig. Vill ju hitta på nåt kul när de e lov. Aja får se.

Nu ska jag sova snart. Har sovit ganska dåligt det senaste. Fastän jag räknat får m.m. ;P
Puss/N

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag är hemma i helgen (nästan 100% säkert :P)

2008-10-30 @ 14:02:54
URL: http://mittlivvackertrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0