Ibland kommer mina bra sidor fram (A)

Hej svej!
Ska alldeles strax dra iväg till killen min :)<3
Tänkte bara berätta först att matte-provet gick riktigt bra! Eller jag vet ju inte resultatet, men det kändes bra.
Poängtera poängtera(!): Nathalie lämnade provsalen nästan först av alla. Det händer aldrig. Chock o pannkaka.
Folk var förvånade :O Maha.

Får man även skryta och säga att man varit snäll idag? Jag satt på bussen (som går en gång ihalvtimmen) för att åka hem efter avslutad skoldag. Satt bredvid Bella som helt plötsligt ropar: Mina skor!! Ja, hon hade glömt dom utanför danssalen. Snäll som jag är (A) följde jag med henne av bussen för att vänta en halvtimme på nästa. Men det var trevligt så :) 

Nu måste jag dra, för nu längtar jag efter älsklingen^^
Puss/N 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0