Helgen!

Ja helgen är ju förbi... Skola två veckor till sedan lov!!  HÄrlig!
I fredags kom Sandra förbi och vi fick en helmysig kväll bänkade framför filmen step up 2 och sedan ett par avsnitt av Sex and the city med glass och cola, vi sappade snabbt över till Idol, och fy vad dåligt det är i år, Sandra det kanske är bäst att du sattsar på en vettig karriär istället. (Ja du får dem imon Sanda :D)
I lördags var jag först i staden med Belinda, Ja köpte ett par nya jeans och sedan åt vi sushi! Mumma!
På kvällen åkte vi in till stan och sedan till Marklandsgatan, där vi träffade några trevliga folks :)
Och sedan nattamat och sen hem och sova.

Och igår bjöd Josesnäll mig och Belinda på Liseberg. Det är mer än ett år sedan jag var där så vi sprang runt som små barn och ville bara åka mer... Vi gick också gasten som jag inte gjort sedan jag var tolv, men det var inget att ha längre, det är bara att inse att man inte skräms av sånt längre. Eller hur Belinda? Eftersom det var sista kvällen på Liseberg så hade de ett jättestort fyverkeri vid 8 när alla atraktioner stängt och då passade jag och Belinda på att planera nyårsafton 2008 det året vi alla vill lämna för att vara 17 är inge skoj mkt roligare att vara 18!
Och inte minns jag att man blir så jävla trött av att gå på Liseberg, när jag kom hem vid 9 på kvällen var jag helt färdig och längtade bara efter sängen.

Hoppas er helg har varit lika bra!
Lite bilder ifrån helgen!

Helt seriösa :) Helmysig kväll<3

Snyggast  i världen!
De som gör festen




  Jag och Josefine skriker till Belinda "vilket håll är det denna går, upp eller ner?" (Ägg)
Puss/E

Kommentarer
Postat av: bollyboll

EDIT!!! gasten var faktiskt läskig!!!!!!!!!!! fast du är snyggast i världen! just so you know <3

2008-10-13 @ 20:55:51
Postat av: S

Haha, vettig karrär?? Vad menar du med det? ;P

2008-10-16 @ 17:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0