Halsont och räls

Hello! ;)

Har precis kommit hem från tandläkaren. Jaa, detta lovet har varit fyllt med tandläkarbesök. Ska få räls i både över -och underkäken. Jippie! :S Nämen, vill faktiskt få fiina tänder. ;P hehe. Så den 10 december blir det iaf underkäken...

I söndags träffade jag Ollie, och fick låna resten av Desperate Housewives -avsnitten på första säsongen. Hoppas att hennes DVD fixar sig! ;P Igår intervjuade jag Sofia, och tog typ 100 bilder på henne. Tror att några blev bra i alla fall. hehe. ;P Men det dumma är ju att idag skulle jag egentligen intervjuat min andra intervjuperson, en expert. Men nu är det ju så att hon blivit förkyld just idag .(Vilket jag oxå kommer att bli snart. Har jätteont i halsen, och är ganska hes.) Otur! Så jag försöker desperat få tag i en annan person, hennes kollega, för att göra en telefonintervju med henne. Tack och lov att min artikel inte ska vara ett personporträtt! Hade varit rätt svårt med tanke på att man då måste beskriva hur personen ser ut. ;P

Jag var hos tandläkaren igår igen, och sedan var jag i stan och delade ut en massa CV :n på caféer. Det var rätt enkelt faktiskt, men undra om det är lika enkelt att verkligen få ett jobb. Tveksamt. Sedan så var jag tvungen att gå till skolan och låna md-spelare och kamera till min intervju med Sofia. Gosh, var tvungen att gå till skolan på lovet. Suck. Min lärare sa; Nämen, Sandra. Hej, hur är det med dig? Har inte du lov nu? Morr...jooo, jag har lov, men man måste ju göra de förbannade intervjuerna under lovet. Suck igen.

Imorgon blir det iaf Ullared igen. ;D Och sedan måste jag försöka boka in resten av dagarna på ett bra sätt. Måste ju hinna med allt jag vill göra. Träffa Olivia igen, träna med Natta & Edit m.m m.m

Puss på er // Sandra

P.S. Det var såå roligt i lördags, tjejer! Om vi trodde att vi kände varandra väl innan, så vad gör vi inte då nu? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0