Halloween...grrr...

Hejsan! ;)

Idag är det sista dagen på lovet, om man inte räknar med helgen. :S Guud, vad snabbt det har gått. Men jag tycker ändå att jag har tagit till vara på alla dagarna på ett bra sätt. Igår blev det shopping i Ullared! :D Kändes konstigt att inte ha med en jättelång inköpslista den här gången, men jag hittade ändå lite smått och gott. Sedan gick vi runt i affärerna utanför Ge-Kås, vilket vi typ aldrig annars har hunnit. Jag hittade de perfekta stövlarna att ha och värma fossingarna i vinter. Skitsnygga! ;D Idag är det ju förresten Halloween! ;P Får se ifall Nathalie har lust att ses denna spökliga dag, hehe. Med tanke på hur läskigt det var förra året när vi körde Anden i glaset. Buuh! ;P hehe. Ska ta och ringa henne sedan. Och imorgon ska jag träffa Olivia igen. Måste fråga O ifall jag kan få låna om några avsnitt av ni vet vad. ;P hehe. Vill se om några stycken! ;D

Här kommer två bilder av Sofia, som antagligen ska in i vår tidning! ;D





Hoppas att ni har haft ett lika härligt lov som jag!!

Pusspuss / Sandra

Kommentarer
Postat av: Jess

Om man kollar noga liknar hon faktiskt Sanna Nielsen! XD

2008-11-07 @ 11:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0