Glädje och skratt gjorde dagen

Det har varit en bra dag, det har du rätt i Sandra (inlägget innan).
Go grupp med go stämning. Gu vad vi skrattade åt vissa i gruppens skådespelar talanger.
Vågade ta mod åt mig att fråga Raphael om han kan hjälpa mig och Simon med Jiven idag också. Har funderat på det i flera veckor. Vet inte varför jag varit så nervös inför det. Som Edit uttryckte det efteråt: Jamen de e klart han ställer upp, han kan ju inte säga nej. Han e ju så trevlig. Japp, that's true.
Känns bra att få hjälp av några som är rätt så mycket bättre på dansen^^

Nu väntar jag på att Erika ska höra av sig så att vi kan ses en stund. Ses så sällan nu :( Men det e ju så mkt annat på g hela tiden! Men idag e det iaf läxfri dag för mig ;) Skönt!
Då har jag äntligen tagit mig tid åt att göra klart fotoalbumet från sommaren 2007. Maha.

Puss/ N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0