For crying out loud

Godmorgon, klockan närmar sig nu 11.00 och vädret ser ut att hålla sig skapligt. Med vackert solsken, som vi aldrig någonsin kommer att kunna uppleva. För här sitter vi i datorsalen och har Webbdesign, åter igen! Men jag tänkte inte hålla på och gnälla, utan istället berätta lite om helgen. Den har varit helt underbar! <3

I lördags pluggade jag större delen av dagen, inför matteprovet imorgon. Wish me good luck! Och sedan kom Annisen förbi ett tag, och förgyllde min dag! ;D hehe. I söndags, alltså igår, var jag i stan typ hela eftermiddagen. Äntligen fick jag träffa Caroline, Caro, igen! :) Vi hade ju inte setts sen i februari, for crying out loud! (mitt nya amerikanska favorituttryck) Vi hade såå roligt, och jag hade saknat henne såå mycket! Love you, honey! <33 Ska bli hur kul som helst att träffa dig igen på höstlovet. Jaa, höstlovet, det är snart här. Lääängtar! :D

Hinner inte blogga så mycket mer nu, men jag lovar att lägga in bilder på mig och Caroline snarast! Mycket fina! ;P

Pusspuss på er// Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0